Modul adresář slouží k evidenci všech kontaktů na klienty a zájemce Vaší realitní kanceláře. Do tohoto modulu se zapisují všechny kontakty z různých zdrojů, prodávající, kupující, zájemci, kteří se zapíšou do realitního softwaru v ostatních modulech. Doporučujeme pečlivé zapisování z důvodů navazující práce (newslettery, automatické přání aj.) která je pro realitní kanceláře klíčová i kvůli GDPR ochraně osobních údajů.
V tomto přehledu funguje systém nadřízenosti dané uživatelské větve. Kontakty jsou viditelné v rámci hierarchie od administrátora, po makléře. Jednoduše tedy administrátor vidí všechny kontakty (včetně údajů na ně), makléř jen svojí osobou zadané, nebo kontakty podřízených uživatelů, pokud ve své větvi nějaké má zařazené.
Kontakty jsou obecně děleny na klienty (má smlouvu, nabídku, rezervaci) a zájemce (většinou nový zájem z realitních serverů či vlastního webu, nová akvizice, poptávka v jednání) a archivní kontakty.
Dalším důležitým členěním pak je rozdělení na právnické a fyzické osoby, kdy u právnických osob je možné využití stejného kontaktu jako kontaktní osoby opakovaně.
Kontakty je možné zobrazovat:
Všechny – výpis všech kontaktů zadaných do softwaru - v případě cizích kontaktů může a nemusí být proklik do detailu v závislosti na nastavení systému
Moje – výpis kontaktů daného uživatele, který je přihlášen
Podřízení – výpis kontaktů podřízených uživatelů uživatele, který je přihlášen
Spolupracovaní – výpis kontaktů makléřů ve spolupráci
Po kliknutí na jméno klienta nebo zájemce se zobrazí náhled všech zadaných informací o kontaktu, včetně základních statistických údajů.
Přes ikonu akce (tři tečky, poslední záznam v řádku) můžete přes další akce ovládat nastavení konkrétního kontaktu (editace, vložení poptávky, nový záznam, odeslání emailu apod).
Hromadná akce – pakliže dojde k vybrání více kontaktů přes první checkbox v řádku je možné provádět hromadné akce. Nejčastější hromadná akce je odeslání emailu vybraným klientům, ale provádět je možné také další akce.