Info.poskireal.cz

Přehled kontaktů v adresáři

Modul adresář slouží k evidenci všech kontaktů Vaší realitní kanceláře. 

Do tohoto modulu se zapisují všechny kontakty z různých zdrojů, prodávající, kupující, zájemci, kteří se zapíšou do realitního softwaru v ostatních modulech. 

Doporučujeme pečlivé zapisování z důvodů navazující práce (newslettery, automatické přání aj.) která je pro realitní kanceláře klíčová i kvůli GDPR - ochraně osobních údajů.

V tomto přehledu funguje systém nadřízenosti dané uživatelské větve. Kontakty jsou viditelné v rámci hierarchie od administrátora až po makléře. Administrátor vidí všechny kontakty (včetně údajů na ně), makléř jen svojí osobou zadané, nebo kontakty podřízených uživatelů, pokud ve své větvi nějaké má zařazené.

Kontakty jsou obecně děleny na Klienty (má smlouvu, nabídku, rezervaci) a Zájemce (většinou nový zájem z realitních serverů či vlastního webu, nová akvizice, poptávka v jednání) a archivní kontakty. 

Dalším důležitým členěním pak je rozdělení na právnické a fyzické osoby, kdy u právnických osob je možné využití stejného kontaktu jako kontaktní osoby opakovaně.

Kontakty je možné zobrazovat:

  • Všichni - všichni klienti a zájemci zadaní v systému (v závislosti na nastavení oprávnění je možné vidět i detail kontaktu ostatních uživatelů, nebo pouze náhled bez detailu)
  • Moje - pouze klienti a zájemci přihlášeného uživatele (včetně detailu)
  • Podřízení - klienti a zájemci mých podřízených v závislosti nastavení podřízenosti a nadřízenosti
  • Spolupracovaní - klienti a zájemci, u kterých mám s jinými uživateli navázanou spolupráci (používám stejný kontakt)

Po kliknutí na jméno klienta nebo zájemce se zobrazí náhled všech zadaných informací o kontaktu, včetně základních statistických údajů.

Přes ikonu akce (tři tečky, poslední záznam v řádku) můžete přes další akce ovládat nastavení konkrétního kontaktu (editace, vložení poptávky, nový záznam, odeslání emailu apod.).

Hromadná akce – pakliže dojde k vybrání více kontaktů přes první checkbox v řádku, je následně možné provádět hromadné akce s těmito kontakty. Nejčastější hromadnou akcí je odeslání emailu vybraným kontaktům, ale provádět je možné také další akce (v závislosti na nastaveném oprávnění v systému).