Přehled záznamů je řešený stejným způsobem, jako jsou všechny hlavní moduly, ovládání je tak podobné. Svým rozvržením funkcí se podobá rozhraní Google.
V tomto přehledu je rozdílný systém viditelnosti záznamů. Záznamy vidí všichni uživatelé, aby s nimi mohli dále pracovat.
Rozdělení obrazovky přehledu je na několik hlavních zón.
Zóna ovládání, ve které je možné nastavit, či zvolit:
Akci daného záznamu - řádku výpisu záznamu volání, přes ikony náhledu, editace, výpovědi a akce.
Nápovědu modulu a přidání nového volání.
Zóna nastavení výpisu - řazení záznamů, export do excelu, filtraci, nastavení.
Zónu rozdělení záznamů dle stavů. Rozdělení funguje jako jednoduchý záložkový přepínač dle stavů záznamů volání. U záložek u kterých je šipka je rozdělené ještě dle vlastníků na záznamy moje – všechny a záznamy podřízených uživatelů.
Blokované – jsou záznamy volání blokované na konkrétního uživatele.
Volné – záznamy, které si nikdo nezarezervoval a je možné s nimi pracovat.
Zadané – zadané záznamy přihlášeným uživatelem. Mohou být tedy jak volné, tak blokované.
Archivní – záznamy přesunuté do archívu, nepodařilo se obchodní případy uskutečnit.
Zónu výpisu akvizice – tedy výpis jednotlivých záznamu akvizice v řádcích.
Zónu podrobných informací o akvizici
Podrobnosti o volání, kde se zobrazují další doplňující
Časovou osu, která eviduje průběh akcí dané akvizice